AG Insurance stelt de ‘Happiness Barometer’ voor

AG Insurance lanceert vandaag – de Internationale Dag van het Geluk – de “Happiness Barometer”: een interactieve module waarmee iedereen zijn/haar persoonlijke en relatieve geluksgevoel in kaart kan brengen én kan uitzoeken tot welke maatschappelijke groep hij/zij behoort.

“Wat is mijn geluksgevoel? Hoe verhoudt zich dat tot de score van de gemiddelde Belg en mensen die op me lijken? Tot welke groep van mensen behoor ik?” Deze online module wil alle Belgen aanzetten om kort stil te staan bij zijn/haar geluk. Het World Happiness Report van de Verenigde Naties vormt de inhoudelijke basis van dit unieke project. Het invullen van de barometer neemt 5 minuten in beslag en is gratis beschikbaar via http://www.happinessbarometer.be/
 

20150320 AG Insurance lanceert de Happiness Barometer-pdf.pdf

PDF - 275 Kb
Lars Vervoort

Lars Vervoort

Press contact (NL)
Laurence Gijs

Laurence Gijs

Press contact (FR)

Persberichten in je mailbox

Over AG

Met een marktaandeel (eind 2023) van 28,3% in levensverzekeringen en van 16,7% in schadeverzekeringen, is AG leider op de Belgische verzekeringsmarkt. AG verdeelt zijn producten via verschillende kanalen zodat elke klant op de hem passende manier bediend wordt: via onafhankelijke verzekeringsmakelaars en Fintro-agenten, via de kantoren van BNP Paribas Fortis en in samenwerking met grote ondernemingen en bedrijfssectoren voor hun groepsverzekeringen. AG telt meer dan 4400 gespecialiseerde medewerkers. Voor meer informatie, raadpleeg www.ag.be.