AG verzekert, investeert, ondersteunt en innoveert

De belangrijkste verzekeraar van het land profileert zich meer dan ooit als supporter van de Belgische samenleving, en dat gaat in december niet onopgemerkt voorbij.

AG legt zijn filosofie en drijfveer uit aan de hand van een eenvoudig principe: het leven is te mooi. Het moet hier en nu gebeuren. Als supporter nr.1 van onze drie miljoen klanten, willen we als verzekeraar zorg dragen voor wat écht telt: familie, gezondheid, pensioen, mobiliteit, … Zo vinden zij de gemoedsrust die nodig is om voluit te kunnen leven.

Maar de we doen meer dan verzekeren. Als bedrijf met sterke Belgische roots ondersteunen we al bijna twee eeuwen lang de ontwikkeling en vooruitgang van onze economie, en met onze doordachte investeringskeuzes willen we actief bijdragen aan een betere samenleving. Daarnaast gaat AG ook meer en meer op zoek naar innovaties en technologieën die verder gaan dan verzekeren.

Om die boodschappen kracht bij te zetten, verschijnen deze week advertenties in De Tijd, De Morgen, De Standaard, L’Echo, Le Soir, La Libre Belgique, Trends en Trends/Tendances.

Advertentie.pdf

PDF - 2.5 Mb
Lars Vervoort

Lars Vervoort

Press contact (NL)
Laurence Gijs

Laurence Gijs

Press contact (FR)

Persberichten in je mailbox

Over AG

Met een marktaandeel (eind 2023) van 28,3% in levensverzekeringen en van 16,7% in schadeverzekeringen, is AG leider op de Belgische verzekeringsmarkt. AG verdeelt zijn producten via verschillende kanalen zodat elke klant op de hem passende manier bediend wordt: via onafhankelijke verzekeringsmakelaars en Fintro-agenten, via de kantoren van BNP Paribas Fortis en in samenwerking met grote ondernemingen en bedrijfssectoren voor hun groepsverzekeringen. AG telt meer dan 4400 gespecialiseerde medewerkers. Voor meer informatie, raadpleeg www.ag.be.