Een TV-special over Geluk op het werk. AG Insurance getuigt.

“Welzijn op het werk” wordt steeds meer een thema in de strategieën van succesvolle bedrijven. Hoe kan werk maken van het verhogen van de arbeidstevredenheid en
-motivatie bijdragen tot een hogere klantentevredenheid en betere, duurzame bedrijfsresultaten? AG Insurance is er in ieder geval van overtuigd dat een “well@work” beleid loont en op tal van vlakken zijn vruchten afwerpt.

In de aanloop naar de Wereld Geluksdag van 20 maart, wijdt de Franstalige omroep RTBF verschillende uitzendingen aan het thema “Welzijn op het werk”, zowel op radio en TV als via zijn interactieve platforms en sociale media. Eén van de hoogtepunten wordt de uitzending op 18 februari van de Belgisch-Franse documentaire “Le bonheur au travail”.
 
Naar aanleiding van dit initiatief werd een videoreportage gemaakt waarin CEO Antonio Cano en HR Director Raphaël Copis uitleggen welke initiatieven AG insurance op dit vlak neemt en wat zijn motieven zijn om dit te doen. Zo komen o.a. telewerk, shared workplaces, het Employee Assistance Program en de gezondheidsruimten en bedrijfswinkels in de sites Antwerpen en Charleroi aan bod.
 
Je kan de video bekijken op de site van RTBF.

Lars Vervoort

Lars Vervoort

Press contact (NL)
Laurence Gijs

Laurence Gijs

Press contact (FR)

Persberichten in je mailbox

Over AG

Met een marktaandeel (eind 2023) van 28,3% in levensverzekeringen en van 16,7% in schadeverzekeringen, is AG leider op de Belgische verzekeringsmarkt. AG verdeelt zijn producten via verschillende kanalen zodat elke klant op de hem passende manier bediend wordt: via onafhankelijke verzekeringsmakelaars en Fintro-agenten, via de kantoren van BNP Paribas Fortis en in samenwerking met grote ondernemingen en bedrijfssectoren voor hun groepsverzekeringen. AG telt meer dan 4400 gespecialiseerde medewerkers. Voor meer informatie, raadpleeg www.ag.be.