De Smurf op wereldreis ter ere van 40 jaar AG Insurance Memorial Van Damme

De AG Insurance Memorial Van Damme viert in 2016 zijn 40-jarig bestaan. Een uitstekende gelegenheid dus om aan sportpromotie te doen in België. De komende maanden worden tal van acties en animaties georganiseerd die van de editie 2016 een onvergetelijk moment zullen maken. Een eerste actie heet #Smurf2world en start vandaag met de steun van IMPS en AG Insurance.

Persbericht – De Smurf op wereldreis ter ere van 40 jaar AG Insurance Memorial Van Damme-pdf.pdf

PDF - 179 Kb
Lars Vervoort

Lars Vervoort

Press contact (NL)
Laurence Gijs

Laurence Gijs

Press contact (FR)

Persberichten in je mailbox

Over AG

Met een marktaandeel (eind 2023) van 28,3% in levensverzekeringen en van 16,7% in schadeverzekeringen, is AG leider op de Belgische verzekeringsmarkt. AG verdeelt zijn producten via verschillende kanalen zodat elke klant op de hem passende manier bediend wordt: via onafhankelijke verzekeringsmakelaars en Fintro-agenten, via de kantoren van BNP Paribas Fortis en in samenwerking met grote ondernemingen en bedrijfssectoren voor hun groepsverzekeringen. AG telt meer dan 4400 gespecialiseerde medewerkers. Voor meer informatie, raadpleeg www.ag.be.