Decavi-Verzekeringstrofeeën Leven AG Insurance valt twee maal in de prijzen

Op woensdag 26 oktober vond de uitreikingsceremonie plaats van de Decavi-Verzekeringstrofeeën Leven. AG Insurance ontving opnieuw de meest prestigieuze prijs, de Trofee van de Makelaar, maar werd daarnaast ook beloond met de Trofee voor het beste VAPZ (Vrij Aanvullend Pensioen voor Zelfstandigen). 

Sinds 2000 reikt Decavi de verzekeringstrofeeën uit. Elk jaar worden immers trofeeën uitgereikt voor de beste producten van de Belgische verzekeringsmaatschappijen (in april voor de producten Niet-Leven en in oktober voor de producten Leven). Voor de 8e keer in 17 ceremonies kreeg AG Insurance de prestigieuze Trofee van de Makelaars in Leven. In april van dit jaar kreeg onze maatschappij deze trofee al voor Niet-Leven. En AG Insurance sleepte dit jaar ook een tweede trofee in de wacht, de trofee van het beste VAPZ (Vrij Aanvullend Pensioen voor Zelfstandigen).

Een prijs met een prestigieus kantje

De Trofee van de Makelaars wordt beschouwd als de meest prestigieuze trofee van alle verzekeringstrofeeën. Terwijl een jury van experts de winnaars bepaalt in alle andere categorieën, wordt deze trofee toegekend op basis van een peiling die gehouden wordt bij de makelaars-leden van Feprabel.

Deze prijs is het resultaat van de jarenlange samenwerking en vertrouwensrelatie met de makelaars, zegt Edwin Klaps, Bestuurder – Directeur van AG Insurance: “De makelaars zijn in de eerste plaats onafhankelijk, ze kiezen vrij de verzekeringsmaatschappijen waarmee ze willen samenwerken. Het is dan ook een eer voor AG Insurance om gekend en erkend te worden voor de kwaliteit van onze producten en diensten, zowel ten opzichte van de makelaars als van hun klanten. Deze prijs is opnieuw een mooie beloning voor de dagelijkse inspanningen die de medewerkers van AG Insurance leveren.”

Het beste VAPZ

AG Insurance gaat ook aan de haal met de Trofee van het beste VAPZ (Vrij Aanvullend Pensioen voor Zelfstandigen). Het VAPZ-gamma van AG Insurance biedt talrijke troeven, waaronder de zekerheid van een gewaarborgd rendement, een aanzienlijke vermindering van belastingen en sociale bijdragen, en de bescherming van de naasten dankzij de aanvullende dekkingen in arbeidsongeschiktheid en overlijden. “Deze trofee is geen toeval”, aldus Frédéric Van Dieren, commercieel directeur. “Het is het resultaat van een weldoordachte strategie. In de huidige context van lage rentevoeten zijn de financiële soliditeit en solvabiliteit van onze maatschappij onmisbare troeven in het kader van het partnerschap met onze makelaars en vooral tegen een achtergrond van langetermijnsparen op het gebied van aanvullende pensioenen.”

* Van links naar rechts: Geertje Crommen (Operations Life & Mortgages Broker Channel), Edwin Klaps (Directeur Broker Channel & Non-Life), Frédéric Van Dieren (Commercieel Directeur) en Luc Fierens (Underwriting Non-Life & Life Broker Channel).

Lars Vervoort

Lars Vervoort

Press contact (NL)
Laurence Gijs

Laurence Gijs

Press contact (FR)

Persberichten in je mailbox

Over AG

Met een marktaandeel (eind 2023) van 28,3% in levensverzekeringen en van 16,7% in schadeverzekeringen, is AG leider op de Belgische verzekeringsmarkt. AG verdeelt zijn producten via verschillende kanalen zodat elke klant op de hem passende manier bediend wordt: via onafhankelijke verzekeringsmakelaars en Fintro-agenten, via de kantoren van BNP Paribas Fortis en in samenwerking met grote ondernemingen en bedrijfssectoren voor hun groepsverzekeringen. AG telt meer dan 4400 gespecialiseerde medewerkers. Voor meer informatie, raadpleeg www.ag.be.