Werkgevers willen strategisch potentieel groeps- en hospitalisatieverzekeringen beter benutten

Extralegale voordelen raken steeds meer ingeburgerd op de arbeidsmarkt. Toch zien de werkgevers nog heel wat opportuniteiten om die populariteit via een betere communicatie te valoriseren in hun HR-beleid, met name voor het pakket aanvullend pensioen en gezondheidszorgen. Steeds meer werkgevers willen deze types extralegale voordelen in de toekomst ook flexibeler kunnen invullen. Dat zijn de voornaamste conclusies van een studie die AG Insurance in samenwerking met Vlerick Business School uitvoerde en waaraan meer dan honderd Belgische werkgevers deelnamen.

Raadpleeg het persbericht en de infografiek hiernaast. 

Persbericht – Werkgevers willen strategisch potentieel groeps- en hospitalisatieverzekeringen beter benutten-pdf.pdf

PDF - 469 Kb
Lars Vervoort

Lars Vervoort

Press contact (NL)
Laurence Gijs

Laurence Gijs

Press contact (FR)

Persberichten in je mailbox

Over AG

Met een marktaandeel (eind 2023) van 28,3% in levensverzekeringen en van 16,7% in schadeverzekeringen, is AG leider op de Belgische verzekeringsmarkt. AG verdeelt zijn producten via verschillende kanalen zodat elke klant op de hem passende manier bediend wordt: via onafhankelijke verzekeringsmakelaars en Fintro-agenten, via de kantoren van BNP Paribas Fortis en in samenwerking met grote ondernemingen en bedrijfssectoren voor hun groepsverzekeringen. AG telt meer dan 4400 gespecialiseerde medewerkers. Voor meer informatie, raadpleeg www.ag.be.